Mautic Community Forums

Spolupráce Svět Zítřka

Dobrý den Honzo,

dostali jsme na vás doporučení od Davida Nytry. Rádi bychom začali Mautic používat jako součást sofistikovaného řešení a zdá se že jste aktuálně jeden z mála, kdo by mohl znát fundované odpovědi. Je možné s vámi komunikovat tady, na emailu, nebo ještě lépe se potkat osobně v Praze?



Aktuálně řešíme proces automatizace od podlahy. Počínaje bankou s API, přes web, CRM až po user centrik. Něco z toho již máme hotové, ale pokud by existovalo efektivnější řešení, neradi bychom (znovu)vynalézali kolo.



Pěkný den

Petr Mišák

777053303

Dobrý den Honzo,
dostali jsme na vás doporučení od Davida Nytry. Rádi bychom začali Mautic používat jako součást sofistikovaného řešení a zdá se že jste aktuálně jeden z mála, kdo by mohl znát fundované odpovědi. Je možné s vámi komunikovat tady, na emailu, nebo ještě lépe se potkat osobně v Praze?

Aktuálně řešíme proces automatizace od podlahy. Počínaje bankou s API, přes web, CRM až po user centrik. Něco z toho již máme hotové, ale pokud by existovalo efektivnější řešení, neradi bychom (znovu)vynalézali kolo.

Pěkný den
Petr Mišák
777053303

Dobrý den, Petře,

rád pomohu, pokud to bude v mých silách. Fyzické setkání bych omezil na nezbytnou nutnost. Už jsem se setkal s několika markeťáky. Hodinová schůzka mě s cestováním stojí půl dne neproduktivní práce, kterou mi zatím nikdo neproplatil. Preferuji psanou komunikaci. Klidně tady nebo na emailu (linhartescope@gmail.com) nebo real-time na Slack chatu:

https://www.mautic.org/slack/

Děkuji za rychlou odpověď. Naprosto chápu.

Pro mě jsou vyhovující všechny 3 možnosti, email, hangout, slack. Nejvíce používám/e hangout. Kterou z těchto služeb preferujete, rás se přizpůsobím.

Pro urgentní věci lejlépe Slack. Hangout má hnusné smajlíky :wink: . Pro něco, co může počkat do rána na odpověď bych použil email.

OK hodím info do emailu :slight_smile:
Díky